Començam setmana nova. Avui he decidit aprendre a dibuixar utilitzant les parts del nostre cos. En aquest cas les mans.
Aqui vos deix un enllaç. Podeu fer gallinetes, girafes, peixos... fent ús de les mans i algun detall més.
Avui TOCAM i PARLAM! Amb aquesta activitat: - emprarem el sentit del tacte per rebre informació dels objectes - posarem en marxa la nostra memòria per reconèixer allò que tocam - utilitzarem el llenguatge oral per descriure i anomenar objectes Necessitam: - Una bossa de tela o de paper - 10 objectes diferents. Atenció: la persona que ha d'endevinar no pot veure'ls! - 1 mocador o pedaç de tela per tapar els ulls Normes del joc: Han de jugar un mínim de 2 persones. Una de les persones de preparar la bossa amb els 10 objectes sense que la resta els vegi. Totes les persones que endevinen han de dur els ulls tapats. Per torns anirem ficant la mà a la bossa i tractant d'explicar com és l'objecte que tocam i direm el seu nom. Quan s'acabin els objectes canviam i ara toca a una de les persones amb els ulls tapats preparar la bossa amb 10 objectes nous. Quants objectes heu endevinat?
Per sant Jordi moltes manualitats pots fer. Algunes propostes són: 1. Crear roses amb paper de cuina (clica a la imatge de la rosa) i com fer-la utilitzant paper 2. Fer punts de llibre amb material reciclat (diaris, pintures, colors i cartolines). 3. Dibuixar dracs, roses, princeses i cavallers. Per exemple, les passes per a dibuixar un drac: a. Feim un cercle b. Afegim ulls i banyes c. Afegim el nas d. Feim escates e. P...
HA ARRIBAT EL FI DE CURS! Acabam un curs especial. Ho heu fet molt bé! Pares, mares, padrins, padrines, germans, germanes i els i les alumnes d'educació infantil. Per això ho teniu ben merescut. Bon estiu i seguiu cuidant-vos! La darrera proposta d'aquest bloc és una cançó de la vostra coneguda Dàmaris Gelabert. Amb aquesta activitat: - estimulam el llenguatge oral i aprenem nou vocabulari - seguim el ritme i feim activitat motriu (si et poses a ballar o a botar mentres l'escoltes) - gaudim de la música i aprenem a valorar-la Bon estiu a totes i a tots!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada